Є багато причин, щоб зробити свій інтернет-магазин. Найголовніша полягає в тому, що ваш бізнес не буде залежати від клієнтів, які фізично приходять в магазин. Ви зможете приймати замовлення з усього світу через Інтернет і розширити аудиторію своїх потенційних клієнтів у багато разів. А чим більше клієнтів – тим більше продажів.
Тут ми розповімо вам, як створити інтернет-магазин, на що потрібно звернути увагу при його створенні і які підготовчі дії треба провести.
Аналіз попиту і сезонності
Онлайн-тредніг підпорядковується таким же законам, як і звичайна торгівля. Ви повинні вибрати вдалий час для відкриття інтернет-магазину, а для цього вам потрібно провести аналіз попиту на товар і сезонних піків.
Ми рекомендуємо вам провести попереднє соцопитування у своїх категоріях товарів, а потім звернутися до оглядів, які показують збільшення і падіння попиту в залежності від пори року. Якщо ви вважаєте, що це забере багато часу, аналітики компанії Neoagency оброблять всі дані та нададуть вам повний звіт.
Сформуйте портрет цільової аудиторії
Ще, що потрібно для відкриття інтернет-магазину, так це формування образу вашого споживача. Залежно від обсягу та уподобань вашої цільової аудиторії, ви зможете формувати УТП і отримати підготовлених лідов.
Однак, перед цим вам потрібно дізнатися чим живе ваш клієнт, які у нього болю, який середній достаток і смаки. Від цих даних буде залежати не тільки ваша цінова політика, а й майбутнє створення текстового і графічного контенту.
Дослідження конкурентів у своїй ніші
Дуже добре, якщо у вас є унікальний товар для інтернет-магазину. Проте в переважній більшості випадків товарами, подібними вашій вже хтось торгує.
Щоб не опинитися у хвості вам слід ретельно проаналізувати сильні сторони ваших конкурентів і з’ясувати переваги, якими вони володіють.
Список бізнес-вимог до інтернет-магазину
Щоб відкрити магазин потрібно знати, які завдання ставити при створенні. Основні вимоги складаються з вимог внутрішніх учасників (вас) і зовнішніх учасників (покупців). У загальному випадку вони такі:
- Функціонал і модулі ресурсу – наприклад, категорії та галереї.
- Спрямованість сфери ресурсу – наприклад, спеціалізація для молодої небагатій аудиторії при торгівлі одягом.
- Сценарії використання ресурсу – наприклад, переходи для замовлень-онлайн.
- Інфраструктура ресурсу – наприклад, підключення зовнішніх систем платежів.
Нюанси наповнення та обслуговування ресурсу
Якщо вам потрібно зробити інтернет магазин, ви можете створити його за допомогою модульної системи управління CMS, скористатися готовими онлайн-конструкторами типу Wix або замовити його розробнику. Останній варіант – найкращий, так як ви отримаєте унікальний ресурс, заточений саме під ваші категорії товару.
Багато починаючі підприємці цікавляться, на чому краще робити інтернет магазин? Сьогодні найбільш популярними рішеннями є 3 CMS. Лідирують OpenCart 1C-Бітрікс, а трохи поступається їм система WordPress.
Однак перед тим як приступити до вибору, вам слід знати – що потрібно для інтернет-магазину. Головними моментами тут є вибір товару, вивішування на сторінки релевантного контенту і підключення систем оплати та доставки.
Дослідження популярності товару
Перед початком роботи, вам потрібно знати, що повинно бути в інтернет-магазині і якими продуктами ви його заповніть. В Інтернеті можна продати будь-який товар, але саме дослідження популярності є запорукою постійного зростання продажів.
Якщо вам важко провести дослідження, ми допоможемо вам підібрати категорії найбільш популярних товарів.
Наповнення сайту контентом
Крім сайту і інтернет-магазину, вам потрібні статті і зображення, щоб вдихнути життя в ваш сайт. З текстами продуктів і фотографіями ви подасте свої роботи в правильному світлі і привернете більше клієнтів.
Також важливо SEO. Пошукова оптимізація допомагає знайти вас в Інтернеті. Такі пошукові системи, як Google, є найбільш важливим каналом для нового трафіку для більшості веб-сайтів.
Компанія Neoagency може надати вам повне наповнення вашого магазину оптимізованим контентом, який швидко проиндексируется пошуковими роботами.
Сторінка контактів
Контактна форма допомагає, якщо у клієнтів є питання. Зазвичай на цій сторінці вказується адреса, телефони та електронна пошта.
Якщо ви очікуєте цілодобового потоку або візитів в ранній і пізній час ми допоможемо вам поставити плагін, який забезпечує замовлення зворотного дзвінка, а так само форму заповнення для запитань-онлайн.
Новини, статті та ведення блогу
Розкрутка нового ресурсу відбувається як за рахунок реклами, наприклад директ, так і шляхом наповнення його релевантними матеріалами. Найкраще для цього підходять SEO-оптимізовані статті й новини.
Перед тим, як створити інтернет-магазин, вам слід заздалегідь підготувати кілька статей про категорії ваших товарів і особливості бізнес-сфери. Пам’ятайте – регулярне пролення блогу (бажано не менше одного разу на 2-3 дні) істотно підвищує привабливість вашого ресурсу для пошукових систем.
Фахівці Neoagency створять для вас цикл правильних статей і забезпечать повну реалізацію рекламної кампанії.
Оплата, доставка та повернення
Якщо ви налаштували свій інтернет-магазин, ви також повинні запропонувати своїм клієнтам можливість доставки і різні типи оплати. Класикою, звичайно, є старий добрий банківський переказ, прямий дебет і накладений платіж. Зі звичайних способів оплати, накладений платіж в даний час є найбільш непопулярним.
Ми також можемо допомогти вам налаштувати на сайті договірну систему доставки товару і допомогти прояснити нюанси по його поверненню.
Вибір фахівця для створення інтернет-магазину
Якщо у вас не вистачає часу, але ви хочете отримати якісний ресурс, слід розглянути роботу з фахівцем, які проведуть для вас все дослідження, порекомендують формати оформлення товарних карток і налаштують весь функціонал.
Інтернет-магазин і його відкриття – це відповідальний крок і чим більше хороших відгуків ресурс отримає на самому початку, тим швидше піде його розвиток. Тому компанія Neoagency впроваджує тільки перевірені рішення, які забезпечать стабільну та успішну роботу вашого ресурсу на багато років вперед.
Comments are closed.