При створенні будь-якого проєкту початкова сторінка сайту – це найважливіша частина зовнішньої складової. Саме від того, як вона буде представлена та оформлена, залежить і перше враження користувачів. Особливо це стосується солідних фірм і представництв, які ведуть бізнес в мережі, для яких правильний дизайн веб-ресурсу, так само необхідний, як і правильний дизайн фізичного офісу.
Нижче ви дізнаєтеся, які існують особливості побудова і вимоги до головної сторінки сайту, а також познайомитеся з принципами складання текстів, які там повинні знаходитися. Це допоможе вам сформувати чітке завдання, якщо ви вирішите довірити її створення команді професіоналів, наприклад, тих, які працюють в веб-студії Neoagency.
Чому текст на головній такий важливий?
Очевидно, що головна сторінка сайту є обличчям компанії та від того, наскільки переконливий, компетентний і привабливий буде текст і графіка на ній, залежить і рішення потенційного клієнта про співпрацю. Особливо це стосується підприємств, які надають послуги, бо по-справжньому оцінити продукт людина може тільки після того, як почне ними користуватися
У цьому випадку те, що писати на головній сторінці сайту виходить із загальних цілей і завдань компанії, її досягнень, перерахування виконаних проєктів і клієнтських відгуків, перерахування партнерів і наявного обсягу, виробничих або ресурсних потужностей.
Що повинно бути в тексті для головної сторінки?
Головні вимоги до головної сторінки сайту – це стислість і лаконічність. По суті, вона повинна містити всю історію компанії і мати підводки (посилання) на інші сторінки з більш детальною інформацією. Особливу увагу тут слід приділити співвідношенню обсягу матеріалу і його якості.
Ось одна зі структур тексту на головну сторінку сайту як приклад:
Блок 1. – Тема.
Блок 2. – Слоган.
Блок 3. – Опис і місія компанії.
Блок 4. – Опис реалізованих товарів або послуг.
Блок 5. – Перерахування партнерів або відгуки споживачів.
Блок 6. – Мотиваційні запрошення.
Блок 7. – Блок з посиланнями на інші розділи сайту, форма зворотного зв’язку.
Основні вимоги для тексту на головній сторінці сайту
Існує 7 основних принципів, які варто вивчити, перед тим, як написати текст на головну сторінку сайту. Чим ефективніше вони будуть дотримані, тим більше відвідувачів зацікавляться вашою пропозицією.
Текст для людей, не для роботів
Звичайно, ранжування в пошукових системах Google і Яндекс – важлива річ, але, в першу чергу, вашу історію читатимуть живі люди. І історія ця повинна бути красивою, логічною і переконливою. Тут слід приділити увагу поетапній подачі матеріалу, невеликим пропозиціям, коротким абзацам і простоті сприйняття.
Відповідність інтенту (пошуковому запиту)
Будь-яка компанія займається певними видами діяльності, опис яких можна звести до певних пошукових запитів. В мережі люди шукають послуги або товари саме за такими запитами та потрібно, щоб текст на головній включав більшу частину з них.
Оптимізація по ключових запитах
Це тонкий нюанс, який ґрунтується на статистиці пошукових запитів. Частота їх набору в Гуглі або Яндексі може бути неоднаковою, хоч, на перший погляд, такі словосполучення здаються дуже схожими. Наприклад, запит «сайт в Одесі замовити» має зовсім іншу частоту в порівнянні з «замовити сайт в Одесі».
Максимальна лаконічність
Головна сторінка сайту і приклади її написання повинні якісно, швидко і чітко доносити основну інформацію до користувача. Тут немає місця розширеним описами й складним пропозиціям. Людина, заходячи на неї та читаючи текст, повинна ясно зрозуміти буквально за хвилину – чи допоможе ваша компанія їй чи ні.
Текст, що продає
Цей момент стосується загальних принципів маркетингу і, зокрема, порівняльного позиціювання. Текст на головній продає не продукт – він продає саму компанію. Тут варто звернути увагу на опис досягнень, кваліфікації персоналу, рівня сервісу, унікальності торгових пропозицій і різних гарантій.
Логічні блоки тексту, структурованість викладу
Відповідно до законів залучення, текст слід вести від простого до складнішого. Так як головна сторінка (або, наприклад, лендинг) представляють компанію, з якою відвідувач, швидше за все, не дуже знайомий, слід максимально спростити йому процес залучення.
Спочатку (зазвичай – зверху вниз) повинні йти різні назви, слогани або девізи, потім один-два абзаци опису того, чим займається компанія. Далі можна розташувати сітку 2х2 або 3х3 переваг, або особливостей діяльності, а під нею такі речі, як асортимент продуктів / послуг, блок відгуків і акції або мотиваційні блоки, наприклад «замовляйте прямо зараз».
Унікальність
Це технічний нюанс, який стосується сприйняття тексту пошуковими системами. Пошукові роботи Гугла і Яндекса дають йому дуже високий бал станицях, матеріал на яких не має аналогів в інтернеті. Для перевірки відповідності тексту на унікальність існую такі сервіси, як Адвего або Текст.ру.
Висновки
Тепер ви познайомилися з основними принципами створення і знаєте, як правильно написати текст для головної сторінки сайту. У цьому процесі значну роль відіграють досвід і професіоналізм, якщо ви хочете отримати дійсно якісний контент, слід довірити написання матеріалів фахівцям-копірайтерам за заздалегідь складеним ТЗ SEO-фахівців.
Comments are closed.