Якщо на питання “як тебе знайти в Instagram” ви відповідаєте “У мене його немає” – у нас для вас погані новини. І як бізнес і як експерт ви втрачаєте велику частку трафіку, прибутку, впізнаваності.
Оптимізувати профіль в інстаграм потрібно, в першу чергу, для того, щоб правильно позиціонувати себе і залучати ту частину цільової аудиторії, з якою ви плануєте взаємодіяти.
Перш ніж відповісти на питання, ми розповімо про основні етапи SEO-просування в Instagram:
- аналіз ніші, конкурентності, збір даних;
- опрацювання індивідуальної стратегії просування;
- наповнення профілю корисним і залучають контентом;
- далі процес безпосередньо самого просування.
- Важливо, щоб ваш профіль правильно індексувався не тільки в пошуку Instagram, але і у видачі пошуку Google. А правильна оптимізація профілю допоможе висунути ваші публікації в ТОП видачі.

Як провести seo оптимізацію інстаграм читайте нижче.
Оптимізація никнейма
Найголовніше правило для всіх – максимально полегшити пошук вашої компанії при введенні в пошуку. Ось основні вимоги до складання никнейма в Instagram:
- нікнейм легко і просто ввести (як чується, так і пишеться – якраз про цей випадок);
- ідентичне ім’я в інших соцмережах і на сайті;
- відповідає назві бренду або компанії;
- без нижніх підкреслень, собачок, цифр.
- Правило відноситься як до компаній, так і до особистого бренду. Чим простіше – тим краще запам’ятати і знайти при нагоді.
Технічні особливості створення імені користувача:
- використовуються латинські літери;
- довжина не більше 30 символів;
- без пропусків;
- доменне ім’я свого сайту можна використовувати без згоди Instagram;
- без follow, будь-яких його похідних і синонімів.
Опис імені та профілю
Опис в шапці профілю – один зі стратегічно важливих місць аккаунта, де можна прописати ваше УТП, відбудуватися від конкурентів, правильно позиціонувати себе в медіа просторі.


Ім’я також індексується і впливає на потрапляння вашого профілю в пошукову видачу. Розглядайте це місце виключно як місце під ключові слова.
Завдання: додати ключові слова вашої сфери діяльності в опис імені.
Перейдемо до розділу “Про себе”
Вітається максимально місткий і лаконічна інформація довжиною до 150 символів з пробілами.
Посилання на сайт
Рекомендуємо додати всі ваші посилання і докладну інформацію через сервіс Taplink.

Якщо у вас одна посилання, можна скористатися сервісом для обрізки Bitly.
Оптимізація фотографій
Як аватарки розміщуйте лого компанії або якщо ви особистий бренд – фотопортрет з розміром 110 х 110 пікселів.
Чули, що говорять не міняти часто фото профілю, оскільки формується візуальний якір у користувачів. У своїй стрічці новин користувачі звикають бачити впізнаваний аватар – це може позитивно відбитися на залучення.
ALT-текст для ваших фотографій в Instagram
А зараз барабанний дріб. Хтось із вас уже пробував додавати крім основного тексту для поста додавати альтернативний опис для зображення?
В SEO ALT текст означає короткий опис зображення, розміщене на сайті і служить додатковою інформацією для пошукових роботів, які поки що не навчилися зчитувати дані з картинок.
У альті рекомендують використовуватися ключові слова, які допоможуть ранжуватися вашому зображенню в пошуку і приводити користувача на сайт.
До того ж атрибут alt потрібен для слабозорих користувачів, які користуються спеціальними програмами для перегляду сайтів. Про цю функцію подбав не тільки Google, але і Instagram.
Щоб написати альтернативний текст для вашого фото, ми покажемо, де це знайти:

Хештеги – ті ж ключові слова
Хештеги є одним з поки ще не вмираючих способів безкоштовного просування в Інстаграм. Правильні хештеги допоможуть підвищити охоплення вашого облікового запису, збільшити кількість показів. Ось кілька правил по використанню хештегів:
- тільки релевантні хештеги – не потрібно ставити # краса, якщо ви салон краси. У світі ще багато тегів, які допоможуть просунути ваш профіль. Пам’ятайте про обмеження в 30 хештегів;
- стежте за появою нових популярних хештегів у вашій тематиці;
- створіть власні хештеги для навігації, залучення;
- парсіть теги конкурентів, знаходите працюють, забирайте собі;
- прив’язка до регіону обов’язкова, якщо ваш бізнес локальний.
Виходьте в “поле”
Корисно приділяти по 20-30 хвилин в день і лайкати, залишати коментарі на постах інших людей, які:
- можуть бути вашої ЦА;
- підписані на ваших конкурентів;
- лайкнули або прокоментувати ваші публікації;
Відзначайте популярні акаунти в своїй ніші в постах і Stories
Працюйте над охопленням. Ваша аудиторія може перебуває по ту сторону і репоста постів популярних блогерів, брендів ви можете збільшити зростання відвідувань на сторінку. Завжди є шанс, що ваш репост помітять і зашерят у себе в профілі.
Завдання: зібрати список релевантних акаунтів і потім вже скласти план черговості по їх позначці.
Резюме
У Instagram супер важливо робити SEO-просування – ваші пости будуть відображатися в пошуковій видачі та ви зможете знайти не тільки потенційних передплатників, а й потенційних клієнтів.
Comments are closed.