Позитивне сприйняття аудиторією бренду в мережі, так само важливо, як і в реальному просторі. Правильне управління репутацією в інтернеті та підвищення позитивної впізнаваності фірми або компанії можуть відкрити абсолютно нові горизонти для бізнесу, наприклад, захоплення нових демографічних цільових груп або розширення його географічного впливу.
Нижче ви дізнаєтеся, що таке робота з репутацією бренду в мережі, принципи моніторингу результатів, познайомитеся з поняттям SERM аналізу та основами витіснення негативних відгуків. Слід врахувати, що для великого проекту управління репутацією – це дуже серйозна і кропітка робота, довіряти яку краще підготовленим фахівцям.
Що таке SERM і чому це важливо для будь-якого бізнесу?
Строго кажучи, робота з репутацією в мережі – це категорія зв’язків з громадськістю (PR), але тепер вона перетворилася в окрему дисципліну.
Інтернет довгий час був середовищем, в якій вже неможливо точно розрізняти одержувачів і виробників контенту. Інтернет-користувачам не потрібні хороші зв’язки з інформаційними агентствами та професійно складені PR-тексти, щоб впливати на імідж компанії.
Будь-хто може швидко написати засуджуючий коментар до існуючого повідомленням компанії через соціальні мережі та миттєво поділитися ним. Якщо цей коментар буде досить добре прийнятий, то одержувачі зможуть поширити свої власні твердження швидше, ніж це може відреагувати більшість PR-відділів. Відповідно вплив на бізнес буде не просто стрімким – він буде миттєвим.
Як формується репутація бренду?
Ті, хто займаються в компанії соціальними веб-медіа, часто хочуть знати, як видалити негативний відгук в гугл і підвищити репутацію. Для цього потрібно розуміти, як вона формується і способи її моніторингу.
По-перше, її слід відрізняти за видами – природна репутація зазвичай включає нативні відгуки та коментарі користувачів, штучна – статті, прес-релізи, презентації, коментарі до коментарів та інші подібні дії менеджерів бренду.
По-друге, репутація в інтернеті та відгуки формуються за споживчим критеріям. Наприклад – доріг чи продукт або дешевий, наскільки якісний, яка гарантія на нього і хороша чи подальша техпідтримка?
Перший момент зазвичай виходить з другого і безпосередньо на нього впливає.
Способи моніторингу репутації бренду в інтернеті
Початок поліпшення репутації компанії будується на розумінні поточного позиціювання в очах користувачів.
Зазвичай для цього застосовують такі способи моніторингу, як аналіз відгуків та коментарів у соцмережах, аналіз згадок бренду на форумах, в ЗМІ та індивідуальних статтях блогерів, а також онлайн-опитування і поштові розсилки.
Як перевірити популярність бренду?
Ще одним, найбільш популярним способом роботи з SERM і управлінням репутацією в інтернеті є робота з Гугл Трендс. Цей сервіс дозволяє перевірити популярність того чи іншого запиту, оцінити попит і кількість згадки бренду за певний період і в певних регіонах. Особливо важливо для великих компаній, які діють в межах країни або цілого світу.
Які роботи включає управління репутацією в мережі?
Зазвичай для відстеження користуються системою сповіщень Гугл Алертс, яка сигналізує про появу нових публікацій зі згадуванням тих чи інших фраз.
Також дуже популярний сервіс Mention, який дозволяє відстежувати публікації за темами та галузям. Тут бажано знати англійську мову, так як сервіс використовує його.
Як прибрати негативні відгуки з видачі
За статистикою, користувачі більш схильні залишати негативні відгуки, а не позитивні та це стосується будь-яких компаній і сфер бізнесу. Фізично видалити їх з мережі можна, тільки звернувшись до адміністрації ресурсу, на якому він залишений, з тих чи інших спростуванням.
В цьому випадку фрейм відгуку просто буде видалений.
Іншим методом боротьби в управлінні репутацією бренду є публікація власних подальших коментарів з поясненням під відгуками, які нівелюють ефект негативу.
Як витіснити негативні відгуки
Середньостатистичний користувач шукає відгуки в топі видачі Гугл або Яндекс. Якщо негативу немає на першій-другій сторінці, він автоматично вважає, що бренд – хороший.
Для збільшення позитивного ефекту слід якомога частіше публікувати унікальні матеріали зі згадками бренду в позитивному ключі, які будуть швидко проіндексовані роботами та потраплять в топ.
Якщо ж на просування вашої компанії витрачається значний бюджет, в більшості випадків краще замовити управління репутацією в інтернеті професіоналам. Через те, що це щоденна праця, яка серйозно впливає на рівень доходів будь-якого бізнесу, виконувати її потрібно оперативно і грамотно.
Comments are closed.