Аудит рекламної кампанії

Контекстна реклама – це інструмент інтернет-маркетингу, який дозволяє рекламувати вміст сайтів і додатків, а також офлайн пропозицій компаній. Рекламні оголошення можуть бути створені або фахівцем з контекстної реклами, або автоматизованою системою, яка також потребує контролю і коригування. Аудит контекстної реклами дозволяє оцінити ефективність налаштованих рекламних кампаній, оптимізувати їх параметри і, відповідно, збільшити конверсію з веб-ресурсів.

Оцінку рекламної кампанії необхідно проводити регулярно, тому як конверсія – динамічне явище. Будь-якому бізнесмену потрібно знати, як реагують користувачі на його товар, як змінюються їхні запити і де цей товар найкраще рекламувати.

Аудит реклами найбільш важливий для фірм і підприємців, які вже зайняли свої сегменти ринку і направляють свої потужності на просування нових товарів або захоплення суміжних областей.

Аудит рекламної кампанії

Відповідь на питання, як поліпшити рекламу в інтернеті, криється в регулярному аналізі складових оголошень і компаній. Кошти, витрачені на просування товарів, бувають дуже значні, і лише постійний моніторинг результатів дозволить швидко їх обернути і примножити прибутки.

В такому випадку, аудит рекламної діяльності підприємства – необхідний захід, який не менш важлива, ніж сама реклама.

Аудит рекламних кампаній: етапи роботи

  • Перевірка структури рекламного аккаунта

Існують різні підходи до налаштування контекстної реклами, але сама структура рекламного аккаунта повинна мати внутрішню логіку. Це необхідно для отримання повноцінного контролю над результатами кампаній, а також для оптимізації їх ефективності.

  • Аналіз якості підбору ключових слів

Аудит рекламних кампаній в Яндекс.Директ і google adwords також включає і оцінку релевантності запитів користувачів. Вірне використання ключових слів – запорука високої конверсії.

  • Аналіз налаштувань рекламних кампаній

Будь-яка кампанія створюється з чіткою метою. Вона триває певний час, за яке повинна виконати свої функції. Чим краще і адекватної налаштовані параметри, тим більша ймовірність досягнення необхідних показників.

  • Аналіз текстів оголошень / банерів

Аудит контекстної реклами яндекс або google adwords може виявити недоліки, допущені копирайтерами або дизайнерами і оптимізувати їх вплив на цільову аудиторію.

  • Оцінка показника якості рекламних оголошень

Якщо оголошень більше, ніж одне, слід розуміти, чому деякі спрацьовують краще, ніж інші. Професійна аналітика рекламного аккаунта дозволить поліпшити показники окремих оголошень і підвищити приплив потенційних клієнтів.

  • Робота з мінус-словами і виключення нецільових майданчиків

Схема контекстної реклами в гугл або яндекс має на увазі широке охоплення ресурсів. Але може знадобитися відсів деяких майданчиків і слів, так вони підхоплюють не зацікавлені аудиторію.

  • Аналіз ставок

Співвідношення витрат і ефективності на одне оголошення служить ключовим моментом для внесення змін до бюджету.

  • Перевірка наявності розширень оголошень

В процесі аудиту ми перевіряємо, чи використовуються необхідні розширення. Оголошення з розширеннями більш привабливі та помітні, а це більш високий CTR. Вони дозволяють доповнити оголошення необхідною інформацією для відсіву нецільової аудиторії

  • Перевірка настройки цілей і відстеження конверсій

Це один з найважливіших етапів аудиту. Ефективність реклами визначається вірним підбором цілей і показником успішної конверсії. Тільки знаючи ці цифри, ви зможете зрозуміти, скільки доходу насправді принесла рекламна кампанія.

  • Додаткові рекомендацій щодо поліпшення ефективності рекламних кампаній

Сюди можуть входити технічні зауваження по дизайну, юзабіліті сайту, сезонним і добовим змін і іншим факторам, що безпосередньо впливають на ефективність реклами.

Замовити аудит рекламної кампанії

Наша команда пропонує провести аудит вашої рекламної кампанії і перевірити якість роботи поточного підрядника по веденню контекстної реклами. Також під час робіт ми даємо рекомендації щодо поліпшення поточних кампаній, які при правильному застосуванні можуть принести позитивні результати.

Вартість аудиту рекламної компанії

Ціна на аудит залежить від декількох параметрів, які включають кількість рекламних кампаній і окремих оголошень. Також слід враховувати системи контекстної реклами, з якими ви працюєте і додаткові побажання щодо оптимізації.

ЗАМОВИТИ АУДИТ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ

 

Заповніть форму або зв’яжіться з нами по телефону. Наші менеджери дадуть відповідь на ваші питання і вирішать завдання будь-якої складності.

Більше інформації за телефонами:

(063) 1-808-707 — Юлія

(093) 206-55-18 — Руслан

Телефонуйте або надсилайте заявку через форму прямо зараз!

ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ

НАШІ КЛІЄНТИ