Link Building

Зовнішня оптимізація сайту - це ефективний інструмент для просування сайту. За допомогою лінкбілдінга можна вибудувати якісний контрольний профіль сайту та істотно підняти позиції сайту в пошуку.

Зворотні посилання на сайт дають сигнал пошуковим алгоритмам звернути увагу на ресурс. Сайт цитують, на нього посилаються інші джерела, про нього знають, що дає поштовх пошуковим системам вважати сайт більш авторитетним і популярним у користувачів.

Лінкбілдінг підходить для:

  • брендів, які хочуть збільшити впізнаваність і видимість в пошуку;
  • для компаній в конкурентних нішах для зростання трафіку на сайт;
  • сайтів, створених з нуля;

Посилання - паливо для сайтів.

Лінкбілдінг не спрацює якщо:

  • веб-сайт не оптимізований під вимоги алгоритмів пошукових систем;
  • відвідувачі не зможуть вирішити своє пошуковий намір (мета, з якою вони прийшли на сайт);
  • немає експертизи та якісного контенту.

Результат залежить, в першу чергу, від якості продукту і сайту, на який планується "лити трафік".

Переваги лінкбілдінга від Neoagency:

  • ручне вибудовування посилального профілю;
  • зовнішня оптимізація схожа з природним зростанням посилань і згадок і яка не приведе до санкцій;
  • якісні довідкові донори (без спаму, з високим трафіком і відсутністю контенту забороненої тематики);
  • робота тільки на результат;
  • докладний звіт про роботу.

Етапи роботи по зовнішній оптимізації сайту

  • Аналіз поточного посилального профілю сайту.
  • Перевірка вихідних посилань на сайт, їх спамності, користі для сайту.
  • Аналіз зовнішньої оптимізації конкурентів.
  • Виявлення основних інструментів просування у сайтів-конкурентів, місця розміщення посилань, співвідношення анкорних і безанкорних посилань тощо.
  • Розробка стратегії лінкбілдінга.
  • Складання плану по зовнішньої оптимізації, прогнозу за кількістю посилань, зразкового бюджету, безпосередньо сама робота.

На що звертаємо увагу при виборі посилальних донорів:

  • трафік - чим вище відвідуваність сайту, тим більше шансів, що перейдуть за посиланням;
  • траст - показник авторитетності, визначає рівень довіри у пошукових систем. Чим вище, тим краще.
  • тематика - ручний параметр, який підбирається виходячи зі сфери діяльності сайту;
  • рівень спаму - важливий параметр, в ньому враховується співвідношення вхідних
  • посилань до вихідних у посилального донора;
  • перевірка донора на наявність фільтрів і санкцій;
  • наявність сайту на посилальних біржах.

Лінкбілдінг + Краудмаркетінг

Ефективна схема для роботи з цільовою аудиторією бізнесу за допомогою корисних порад на форумах, ділових коментарів і доречних підказок. За допомогою краудмаркетінга можна домогтися того, що ваш бренд стануть розпізнавати більшу кількість людей.

Що входить в краудмаркетінг:

  • робота з відгуками;
  • коментарі на форумі;
  • відповіді на релевантні питання з рекомендаціями.

Крауд-маркетинг однозначно працює, якщо грамотно побудувати стратегію просування і задіяти цей інструмент як частина комплексного просування сайту.

Вартість лінкбілдінга залежить від:

  • позицій сайту за запитами в момент звернення;
  • конкурентності ніші / тематики сайту;
  • поточної популярності та авторитетності бренду;
  • типу вихідних посилань для просування.

ЗАМОВИТИ LINK BUILDING

 

Заповніть форму або зв’яжіться з нами по телефону. Наші менеджери дадуть відповідь на ваші питання і вирішать завдання будь-якої складності.

Більше інформації за телефонами:

(063) 1-808-707 — Юлія

(093) 206-55-18 — Руслан

Телефонуйте або надсилайте заявку через форму прямо зараз!

ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ

НАШІ КЛІЄНТИ