Контекстна реклама

КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА: ЩО, ДЕ, КОЛИ?

Контекстна реклама в пошукових системах Google і Яндекс (PPC – оплата за клік – “Оплата за клік”) побудована на принципі реклами продуктів та послуг з будь-яким кліком. Це надає можливість рекламодавця регулювати місячний рекламний бюджет і будувати найбільш вигідну стратегію для залучення клієнтів.

Показуйте свої оголошення в пошукових системах та в контекстно-медичних сетях Google і в Яндекс:

  • збільшуєте оховати;
  • показує рекламу, що виключає свою цільову аудиторію, готову супершить покупку;
  • виявляєте повний доступ до аналізу та звіту, і регулюйте.

У будь-якому моменті рекламодавець може остаточно показати показ рекламних оголошень з контекстною рекламою з збереженням представленого бюджету про розширення в майбутньому.

Що? Реклама з обслуговування за кожним візитом.

Где? У пошукових системах Google та Яндекс, на тематичних ресурсах своєї найбільшої аудиторії.

Коли? У будь-який час з можливістю регулювати та приостанавливать расход рекламного бюджету.

УСЛУГИ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ: СОСТАВ І ПРАВИЛА ПОТРЕБЛЕНІЯ

Конференц-сервіс рекламних послуг розміщується на двох основних ветках:

1. Настройка контекстної реклами

  • аудит сайту (аналіз ефективності в плані продажів посадкових сторінок сайту, написання рекомендацій, так як саме сайт повинен продати товар або послугу, а завдання контекстної реклами - привести потенційних клієнтів);
  • аналіз цільової аудиторії і конкурентів (допомагає визначити стратегію показу реклами, виділити переваги і використовувати їх при написанні продають оголошень);
  • підключення веб-аналітики (очі і вуха PPC-фахівця, без них оптимізація та покращення РК стає неможливим);
  • складання структури РК, підбір ключових запитів, за якими будуть показуватися оголошення;
  • написання оголошень і розширень до них , підбір картинок, складання ТЗ дизайнеру для створення банерів;
  • безпосередня настройка умов показу рекламної кампанії, оптимальних для кожної конкретної сфери / замовника.

Оплата щомісячна. Замовити ведення контекстної реклами можна по телефону: (099) 641-44-27.

2. Ведення контекстної реклами

  • моніторинг позицій оголошень (в залежності від виду діяльності змінюється оптимальні позиції показу, які впливають на потік клієнтів, витрати і дохід рекламодавця);
  • коригування ставок (щодня ставки для кожного ключового слова змінюються в залежності від загальної конкуренції у відповідній сфері та показників якості кожного конкретного ключового слова);
  • чистка мінус-слів (аналіз пошукових запитів, видалення нецільового трафіку);
  • оптимізація кампаній (підвищення показників якості для зниження вартості кліка);
  • аналіз статистичних даних, підвищення ефективності РК;
  • надання повної щомісячної звітності про роботу контекстної реклами, складання рекомендацій щодо покращення сайту.

Оплата щомісячна. Замовити ведення контекстної реклами можна по телефону: (099) 641-44-27.

Завдання контекстної реклами - привести на сайт потенційних покупців. Помилково вважати, що запуск контекстної реклами - гарантований потік замовлень. Останнє можна отримати тільки при продає сайті і адекватної цінової політики. Від рекламодавця в обов'язковому порядку повинен надаватися фідбек про отримані заявках / дзвінках фахівця з контекстної реклами! І для нас, і для вас вигідно отримати позитивний результат.

Індивідуальна стратегія

Підбір найбільш ефективних рекламних інструментів під цілі і бюджет будь-якого бізнесу. Ми не діємо шаблонно, ми знаходимо золоту середину.

Особиста команда

За Вами буде закріплена команда сертифікованих фахівців, які вже пройшли перевірку на професіоналізм і відповідальність.

Розумні витрати

Показ реклами тільки Вашої цільової аудиторії. Повний контроль трафіку і витрат. Ви платите за потенційних покупців.

Рішення під ключ

Ми подбаємо, щоб Ви не витрачали свій час на технічні роботи. Ми наводимо клієнтів, Ви продаєте продукт.

Підвищення окупності

Безперервна робота над зниженням вартості кліка, Ліда і витрат Вашого бізнесу. Ми не зупиняємося, навіть якщо Ви вже задоволені.

Сучасні методи

Наші фахівці постійно стежать за оновленнями на ринку інтернет-маркетингу, тестують і застосовують нові методики.

ЦІНИ на контекстній рекламі

>
Назва послугиЦіна
Пошукова реклама Налаштуваннявід 5000 грн. (одноразово)
Веденнявід 4000 грн. (одноразово)
Реклама в КМС Налаштуваннявід 4500 грн. (одноразово)
Веденнявід 3500 грн. (одноразово)
Google покупки Налаштуваннявід 6000 грн. (одноразово)
Веденнявід 5000 грн. (одноразово)

Бюджет на контекстну рекламу буде складатися з 2-х частин:

  • оплата роботи фахівця з налаштування та / або ведення контекстної реклами;
  • оплата за кліки в рекламних системах Google Adwords і / або Яндекс.Директ.

Вартість послуг з налаштування контекстної реклами буде залежати від:

  • виду товару, сфери послуг;
  • кількості рекламованих продуктів;
  • кількості використовуваних рекламних систем.

Вартість послуг з ведення контекстної реклами буде залежати від:

  • кількості рекламних кампаній і обсягу;
  • кількості рекламних систем.

РЕЗУЛЬТАТЫ РАБОТЫ НАШЕЙ КОМАНДЫ

СЕРТИФІКАЦІЯ

ЗАМОВИТИ КОНТЕКСТНУ РЕКЛАМУ

 

Заповніть форму або зв’яжіться з нами по телефону. Наші менеджери дадуть відповідь на ваші питання і вирішать завдання будь-якої складності.

Більше інформації за телефонами:

(063) 1-808-707 — Юлія

(099) 641-44-27 — Руслан

Телефонуйте або надсилайте заявку через форму прямо зараз!

ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ

НАШІ КЛІЄНТИ