Складання портрета цільової аудиторії
Характеристики ЦА дуже важливі для просування в соціальних мережах. Для того, щоб «побачити» вашу аудиторію, ми вивчимо її поведінку, інтереси і проведемо аналіз скоєних покупок.
Розрахунок бюджету и терміну показу реклами
Оптимальний розрахунок бюджету потрібно для успіху всієї кампанії СММ. Рекламні витрати тут грають важливу роль, і ми порекомендуємо вам терміни показу реклами і параметрів націлювання, щоб ви уникли зайвих витрат і домоглися ефективного присутності і підвищення продажів в соцмережах.
Вибір параметрів націлювання
Після проведення аналізу ЦА, слід визначитися з параметрами реклами, тобто з тим – кому будуть показані ваші оголошення. Ключову роль тут відіграє демографічні фактори – стать, вік і соціальний статус, а також регіональний розподіл і поведінкові настройки аудиторії за інтересами.
Створення якісного оголошення
Якісна таргетована реклама неможлива без поширення вірусної інформації в красиво оформлених контейнери. Ми створимо для вашого продукту крутий оффер, запропонуємо варіанти візуального дизайну і розробимо унікальна торгова пропозиція (УТП).
Ви можете звернутися в компанію Neoagency і ми допоможемо організувати вам будь-який тип таргетированной реклами в Facebook або Instagram.