Таргетована реклама в соціальних мережах

Понад три мільярди чоловік щодня спілкуються і працюють в Instagram і Facebook, і завдяки рекламі в соцмережах ваша компанія може безпосередньо залучати величезну кількість потенційних клієнтів.

Таргетована реклама для Instagram і Facebook

Присутність в найважливіших соціальних мережах обов’язково – але не варто зупинятися тільки на веденні домашньої сторінки вашого підприємства, таргетована реклама в соціальних мережах допоможе вам вивести бізнес на новий рівень.

Маркетинг в соціальних мережах так само важливий для малих і середніх компаній, як і для великих лідерів ринку. Платформа соціальних мереж є важливим каналом для того, щоб мати можливість продавати продукти і послуги в широкому масштабі і з дуже широким охопленням.

Налаштування таргетированной реклами для Instagram і Facebook

Добре підготовлена ​​презентація вашого профілю – ефективний спосіб для компанії підвищити впізнаваність бренду і знайти нових клієнтів або захопити цільові аудиторії.

При замовленні настройки таргетированной реклами у професіоналів, буде реалізовано не тільки якісні і залучають оголошення, а й проведено аналіз кращої стратегії орієнтування.

Що ми можемо зробити для вашого бізнесу?

Компанія Neoagency пропонує швидке і ефективне поширення інформації про ваш бізнес через соціальні канали. Перед подачею реклами ми завжди проводимо аналіз ЦА і визначаємо оптимальні параметри орієнтування.

ПЕРЕВАГИ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ

Цільова реклама в соціальних мережах має багато переваг для бізнесу:

ПРИДБАННЯ НОВИХ КЛІЄНТІВ

РОСТ КОНВЕРСІЇ ПРОДАЖ

ПІДВИЩЕННЯ ВПІЗНАВАНОСТІ БРЕНДУ

ЗБІЛЬШЕННЯ ДОСЯЖНОСТІ КОМПАНІЇ

ПІДВИЩЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТІВ

ПОЛІПШЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Складання портрета цільової аудиторії

Характеристики ЦА дуже важливі для просування в соціальних мережах. Для того, щоб «побачити» вашу аудиторію, ми вивчимо її поведінку, інтереси і проведемо аналіз скоєних покупок.

Розрахунок бюджету и терміну показу реклами

Оптимальний розрахунок бюджету потрібно для успіху всієї кампанії СММ. Рекламні витрати тут грають важливу роль, і ми порекомендуємо вам терміни показу реклами і параметрів націлювання, щоб ви уникли зайвих витрат і домоглися ефективного присутності і підвищення продажів в соцмережах.

Вибір параметрів націлювання

Після проведення аналізу ЦА, слід визначитися з параметрами реклами, тобто з тим – кому будуть показані ваші оголошення. Ключову роль тут відіграє демографічні фактори – стать, вік і соціальний статус, а також регіональний розподіл і поведінкові настройки аудиторії за інтересами.

Створення якісного оголошення

Якісна таргетована реклама неможлива без поширення вірусної інформації в красиво оформлених контейнери. Ми створимо для вашого продукту крутий оффер, запропонуємо варіанти візуального дизайну і розробимо унікальна торгова пропозиція (УТП).

Ви можете звернутися в компанію Neoagency і ми допоможемо організувати вам будь-який тип таргетированной реклами в Facebook або Instagram.

ЗАМОВИТИ ТАРГЕТОВАНУ РЕКЛАМУ

 

Заповніть форму або зв’яжіться з нами по телефону. Наші менеджери дадуть відповідь на ваші питання і вирішать завдання будь-якої складності.

Більше інформації за телефонами:

(063) 1-808-707 — Юлія

(093) 206-55-18 — Руслан

Телефонуйте або надсилайте заявку через форму прямо зараз!

ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ

НАШІ КЛІЄНТИ