Комплексний аудит сайту

Ресурс повинен працювати ефективно і тут може допомогти комплексний аудит сайту.

Коли компанія або людина приймає рішення про створення ресурсу, він, в першу чергу, генерує список завдань, які сайт повинен виконувати. Ці завдання можна виконати за допомогою різних методів і, в підсумку, оцінити успішність їх реалізації.

Наприклад, якщо протягом місяця, пошукачі не проіндексували половину сео-оптимізованих сторінок, значить, є проблеми не тільки з контентом, а й зі структурою. допоможе виявити їх обидві, а крім цього забезпечить обґрунтовані рекомендації щодо подальшого поліпшення ресурсу.

Трапляється, що сайт не справляється з поставленими завданнями протягом тривалого часу, і тоді власники починають шукати причини невідповідності очікуваних результатів. Комплексний seo аудит сайту допоможе виявити провисання в відвідуваності, а перевірка сайту на помилки може зменшити час завантаження сторінки.

Що входить в комплексний аудит:

  • Оцінка юзабіліті ресурсу.
  • Технічний аналіз сайту.
  • Аналіз маркетингу - системи замовлень, оплат, повернень, розташування рекламних банерів і т.д.
  • СЕО аналіз контенту, коротких описів, мета-тегов і т.д.

Які завдання вирішує аудит

Аналіз сайту може знадобитися на будь-якому етапі його створення і роботи. Це пов'язано з тим, що хороший ресурс вимагає часу на розробку - від 1 тижня до місяця і безлічі операцій з кодування та управління каскадних таблиць стилів. В процесі можуть помінятися завдання, змінитися концепція дизайну або виникнуть помилки та, відповідно, буде потрібно аудит сайту.

Для чого потрібен аудит?

  • Сайт створений недавно і прийнято рішення про його просуванні.
  • Сайт створено досить давно і тепер потребує розкрутки.
  • Виникло бажання самостійно навчитися і розкрутити сайт.
  • Сайт різко провалився у видачі Яндекса і Гугла.
  • Ви незадоволені роботою оптимізатора та отримуєте малу конверсію.
  • Сайт не знаходиться за основним ключовим запитам.
  • Сайт зник зі списку індексування пошукових роботів.
  • Сайт протягом довгого часу не потрапляє в ТОП.
  • Вміст сайту довго індексується пошуковими системами.
  • Чи не індексуються картинки або фотографії.
  • Чи збираєтеся почати роботу зі сторонніми оптимізаторами й бажаєте зрозуміти принципи в їх роботи.
  • Вирішили оцінити реальний бюджет, який потрібен для просування сайту.
  • Знадобилося максимально скоротити бюджет, що виділяється на просування.

Етапи проведення SEO-аудиту

В загальному випадку SEO-аудит і оцінка сайту складається з двох етапів, які стосуються власне структури ресурсу та його позиціонування в Інтернеті.

Аудит технічної оптимізації сайту:

  • Аналіз правильної роботи протоколу HTTP \ HTTPS. · Перевірка принципову можливість і швидкості завантаження всіх сторінок.
  • Перевірка блоків JavaScript, Cookie і CSS
  • Перевірка семантичного ядра ресурсу.
  • Перевірка адекватної роботи Robots.txt і Sitemap.
  • Перевірка архітектури сторінок і SEO-орієнтованих URL
  • Аналіз правильного відображення ресурсу на різних платформах і в різних браузерах.
  • Аналіз правильної підтримки багатомовності.

Аудит внутрішньої оптимізації сайту:

  • Перевірка підпорядкованості розділів і категорій.
  • Аналіз частотності ключових запитів.
  • Аналіз видачі в пошукових системах по ключових запитах.
  • Аналіз текстового контенту за критеріями - унікальність, спам, вода і т.д.
  • Аналіз графічного контенту за критеріями - вага зображень, вірне відображення, назви, коректність описів і т.д.
  • Перевірка роботи внутрішньої перелинковки.

Переваги комплексного seo-аудиту

Правильно виконаний аудит є основою всіх заходів оптимізації, які повинні привести ресурс в ідеальний стан. На відміну від часткового аналізу, комплексний підхід може забезпечити стрімке просування сайту в ранжируванні, більшу зручність користування і, відповідно, підвищення рівня продажів або залучення потенційних клієнтів.

Ціна на комплексний аудит сайту залежить від декількох факторів - кількості сторінок, повне або часткове проходження всіх етапів аудиту і виконання певного спектра завдань по аналізу.

Якщо реалізація бізнес-моделі компанії заснована на ефективності роботи веб-сайту, ви повинні проводити аудит як мінімум два рази на рік. Це забезпечить відсутність прихованих проблем, які можуть виявитися тільки через тижні або місяці.

ЗАМОВИТИ КОМПЛЕКСНИЙ АУДИТ САЙТУ

 

Заповніть форму або зв’яжіться з нами по телефону. Наші менеджери дадуть відповідь на ваші питання і вирішать завдання будь-якої складності.

Більше інформації за телефонами:

(063) 1-808-707 — Юлія

(093) 206-55-18 — Руслан

Телефонуйте або надсилайте заявку через форму прямо зараз!

ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ

НАШІ КЛІЄНТИ