NoxTon

NoxTon

Перелік виконаних робіт по проекту NoxTon

  • Розробка загальної стратегії розвитку проекту
  • Розробка індивідуальної теми на CMS Open Cart 3.0
  • Створення мультимовного інтернет-магазину під ключ
  • Розділення назви товару для налаштування кольору та шрифтів написання назви товару у картці
  • Підключення та налаштування фільтрів товарів
  • Індивідуальна розробка лічильника строку дії акційних пропозицій
  • Індивідуальна розробка виводу окремих атрибутів у верхній частині картці товару
  • Розробка мікроанімації при наведенні на посилання в футері сайту

Розробка стратегії інтернет-магазину

Головне завдання, яке було поставлено при розробці інтернет-магазину Noxton — створити сучасний, функціональний сайт, який максимально відображав би вид діяльності замовника (виробництво світних, флуоресцентних, неонових, світловідбивних фарб), показати красу фарби, виконані роботи із застосуванням фарб, широкий асортимент товарів. При цьому сайт мав бути простим, зрозумілим та логічним. Відвідувач повинен швидко знайти потрібний товар, оцінити чи порівняти товари, оформити покупку.

Дивіться більше фото у слайдері зверху сторінки

Функціонал сайту

Сучасний функціонал сайту дозволяє користувачам у короткий термін познайомитися з асортиментом, вибрати потрібні товари та зробити покупку на будь-якому пристрої: мобільні телефони, планшети, ноутбуки чи ПК.

  1. Адаптивна верстка
  2. Сортування товарів
  3. Рейтинг товарів
  4. Система фільтрів
  5. Покупка в 1 клік
  6. Лічильник терміну дії акційних цін
  7. Виведення кількох клікабельних номерів телефонів у хеддері сайту при наведенні на основний номер
  8. Купівля товару в 1 клік
  9. Налаштування залежності ціни від опції (ваги тари) (див.3 на скріні нижче)
  10. Підключення та налаштування модуля Нова пошта
  11. Підключення та налаштування online оплати WayForPay

Індивідуальна розробка

  1. Для інтернет-магазину Noxton розроблено виведення заданих характеристик товарів (атрибутів) у верхній частині картки товару за назвою. Поділ назви виведення атрибуту та опис синім та чорним кольорами для кращого візуального сприйняття інформації та швидкого пошуку потрібного товару за його технічними характеристиками. (Див.1 на скріні нижче).
  2. Відокремлення полів в адмінці із складових елементів найменування товару: розділено напис у картці товару на сайті найменування товару. Англомовна абревіатура – ​​синім, безпосередньо заголовок на рус./укр – чорним. (Див.2 на скрині).

  • Дата 24/06/2020
  • Теги Інтернет магазини, Розробка