Реклама в Яндекс

Контекстна реклама в Яндекс.Директ

Кожна компанія прагне потрапити в TOP пошукової видачі і зарекомендувати себе як надійна компанія, якій довіряють і активно користуються її послугами. Одним з інструментів досягнення цієї мети є контекстна реклама Яндекс. Більшість підприємців, орієнтуючись на український ринок, недооцінюють цей майданчик, так як кількість відвідувань з 2017 року впало до 30%.

Необхідно врахувати, що реклама в Яндекс менш конкурента, ніж в Google і при виборі такої реклами слід орієнтуватися на переваги своєї ЦА і ряд інших показників. Якщо сфера вашого бізнесу, крім України, орієнтована і на інші країни СНД, даний інструмент є обов’язковим.

Що таке контекстна реклама Яндекс.Директ?

Система Яндекс.Директ - платформа, яка використовується для створення та розміщення контекстної реклами певної тематики. За допомогою відстеження поведінкових факторів відвідувачів і результатів пошуку по ключових запитах, реклама буде показана тільки зацікавленим користувачам - вашим потенційним покупцям.

Контекстна реклама Яндекс.Директ - унікальний інструмент, який дозволяє розміщувати оголошення на сторінках пошукової мережі Яндекс, а також сайтів, що беруть участь в Рекламної мережі. Важливо знати, що ви платите за кількість кліків, а не за показ Яндекс контекстної реклами.

Переваги контекстної реклами в Яндекс.Директ

Даний варіант залучення потенційних клієнтів має ряд переваг:

  • Швидкий запуск

Час запуску рекламної кампанії в Яндекс.Директ залежить від обраної ніші. Під час налаштування реклами на один низькочастотний товар / послугу для запуску знадобиться всього 1 день.

  • Низький поріг входу

Стартовий бюджет Яндекс Директ може бути невисоким і навіть з мінімальними інвестиціями ви зможете отримувати прибуток.

  • Простий формат рекламних оголошень

Таке оформлення як "заголовок-текст-посилання" просто в використанні і відмінно сприймається відвідувачами мережі Яндекс.Реклама. Тим ні менш рекламна мережа пропонує широкий вибір і медійних форматів, здатних привернути увагу користувача.

  • Щільність цільової аудиторії прагне до 100% 100%

Можливість самостійно вибирати запити, за якими буде показуватися реклама, і які з максимальною ймовірністю принесуть Ліди на сайт. Такий результат досягається шляхом постійної оптимізації оголошень з урахуванням проведених аналізів реклами.

  • Плата тільки за переходи

Оплата за перегляди оголошення вашого сайту не стягується. Рекламодавець платить за системою "Pay per click".

  • Самостійне визначення бюджету і цін

Свобода в плані бюджету - важлива перевага даного інструменту, так як дозволяє повністю контролювати процес, скорочувати, збільшувати рекламний бюджет, зупиняти і запускати рекламні кампанії в будь-який час.

  • Простота і зручність

Після настройки клієнт за бажанням може далі самостійно контролювати процес. Але перед цим йому необхідно вивчити основи реклами в Яндекс, щоб не злити бюджет і не переплачувати рекламної системі.

  • Швидка оцінка результатів

Система звітності, а також використання Яндекс.Метрики дозволяє оцінити отриманий результат максимально ефективно.

Індивідуальна стратегія

Підбір найбільш ефективних рекламних інструментів під цілі і бюджет будь-якого бізнесу. Ми не діємо шаблонно, ми знаходимо золоту середину.

Особиста команда

За Вами буде закріплена команда сертифікованих фахівців, які вже пройшли перевірку на професіоналізм і відповідальність.

Розумні витрати

Показ реклами тільки Вашої цільової аудиторії. Повний контроль трафіку і витрат. Ви платите за потенційних покупців.

Рішення під ключ

Ми подбаємо, щоб Ви не витрачали свій час на технічні роботи. Ми наводимо клієнтів, Ви продаєте продукт.

Підвищення окупності

Безперервна робота над зниженням вартості кліка, Ліда і витрат Вашого бізнесу. Ми не зупиняємося, навіть якщо Ви вже задоволені.

Сучасні методи

Наші фахівці постійно стежать за оновленнями на ринку інтернет-маркетингу, тестують і застосовують нові методики.

Вартість контекстної реклами Яндекс.Директ в NeoAgency

Якщо ви впевнені, що вашому бізнесу необхідна контекстна реклама Яндекс.Директ, необхідно розуміти, що впливає на її вартість:

  • Оплата за клік - контекстна реклама Яндекс організована так, що ціна за клік не встановлена ​​точно. Вона залежить від конкурентності сфери вашого бізнесу і інших чинників.
  • Якість рекламної кампанії - рекламна кампанія будується на аналізі ніші, конкурентів, збору великого обсягу інформації та запитів. Ефективна реклама, яка буде генерувати прибуток - вимагає чималих вкладень.
  • Регіон - в умовах високої конкуренції реклама в великих містах обходиться дорожче.
  • Оплата роботи фахівця - для того, щоб грамотно і ефективно реалізувати рекламну кампанію, слід закладати бюджет на роботу фахівця: налаштування кампанії, а також ведення на щомісячній основі (залежить від цілей клієнта).
Контекстна реклама в Яндекс
Назва послуги Ціна
Пошукова реклама Налаштування від 5000 грн. (одноразово)
Ведення від 4000 грн. (ежемесячно)
Реклама в КМС Налаштування від 4500 грн. (одноразово)
Ведення від 3500 грн. (ежемесячно)
Яндекс Маркет Налаштування від 6000 грн. (одноразово)
Ведення від 5000 грн. (одноразово)

Веб-студія NeoAgency допоможе збільшити сферу впливу вашого бізнесу і гарантовано збільшити прибуток. Щоб скласти прогноз і бюджет реклами, залишайте заявку на сайті - ми постараємося реалізувати ваші цілі максимально ефективно!

Результати роботи нашої команди

ЗАМОВИТИ КОНТЕКСТНУ РЕКЛАМУ

 

Заповніть форму або зв’яжіться з нами по телефону. Наші менеджери дадуть відповідь на ваші питання і вирішать завдання будь-якої складності.

Більше інформації за телефонами:

(063) 1-808-707

(067) 760-40-16

Телефонуйте або надсилайте заявку через форму прямо зараз!

ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ

    НАШІ КЛІЄНТИ