Що таке крауд-маркетинг?
Крауд-маркетинг – це інструмент, який здатний генерувати продажу товарів і послуг за допомогою порад і рекомендацій. Ефективність крауд маркетингу полягає в тому, що він працює безпосередньо на цільову аудиторію – хто найбільше зацікавлений в продукті.
Коли звичайна реклама сприймається в штики, інформація, яка представлена в соціальних мережах, тематичних форумах і сайтах отримує більше довіри серед користувачів.
Що може крауд-маркетинг
- розповісти про ваш продукт, якщо це новинка, яка нещодавно з’явилася на ринку;
- показати вигідні властивості товару;
- керувати відгуками і коментарями користувачів.

Крауд маркетинг – це відмінний спосіб для взаємодії з аудиторією на їх території. За допомогою корисних порад, слушних коментарів і доречних підказок можна домогтися того, що ваш бренд стануть розпізнавати більшу кількість людей.
Що дає крауд-маркетинг ⠀
- збільшити продажі продукту за рахунок переконливих рекомендацій;
- залучити цільових відвідувачів;
- переконувати і переманювати аудиторію на свій бік;
- утримати аудиторію;
- зміцнити довіру і лояльність аудиторії;
- поліпшити репутацію бренду;
- прокачати контрольний профіль сайту.
Останній пункт трохи спірне, оскільки такі посилання не приносять особливої користі сайту. На більшості форумах посиланнях присвоюється nofollow, а показник спамності таких донорів може трохи зіпсувати контрольний профіль. Потрібно підходити з розумом і приділити час пошуку корисних майданчиків.
Крауд маркетинг сервіси
Існують сервіси, які спеціалізуються на вирішенні завдань в області маркетингу, пошукової оптимізації та PR.
Фахівці займаються тільки маркетингом взаємодії з ЦА, мають зареєстровані профілі на різних форумах і соц мережах, мають хорошу репутацію, до їхньої думки прислухаються. Коментарі фахівців виглядають природно, відчувається експертність, їх ніколи не банять.
Послуги таких сервісів коштують чимало, проте віддача істотна.

Чи працює крауд-маркетинг? ⠀
Складність крауд маркетингу полягає в тому, щоб знайти платформи, де вся виконана робота буде максимально ефективна.
Слід також враховувати конкурентність ніші, регіон і цілі, які буде вирішувати крауд, наприклад, збільшити лояльність, згладити конфлікт або поділитися інформацією про нову акцію.
Одне можемо сказати точно, крауд-маркетинг працює, якщо грамотно побудувати стратегію просування і задіяти цей інструмент як частина комплексного просування сайту.
Кому підійде крауд маркетинг
Маркетинг взаємодії формує лояльне ставлення користувачів до бренду і досягається шляхом грамотної стратегії на основі виявлення потреб і “болів” цільової аудиторії. Такий підхід підійде багатьом напрямкам:
- інтернет-магазини – для зростання впізнаваності, збільшення прибутку;
- сервіси та застосунки – для зростання користувачів;
- тематичні ресурси – для генерації трафіку, збільшення видимості;
- інші ресурси, хто працює над оптимізацією сайту і потребує додаткового інструменту для росту.
Comments are closed.