Тематика – туризм. Сайт компанії пропонує замовлення турів онлайн по всьому світу, а також індивідуальний, груповий і діловий туризм.
Регіон просування – Україна.
Вік домену – 11 років.
Термін просування – 4 місяці.
Завдання по просуванню туристичного сайту
- підвищення кількості безкоштовного трафіку з органічного пошуку;
- залучення більшої кількості клієнтів;
- збільшення продажів турів і замовлень екскурсій.
Позитивні сторони: трастовий сайт зі зручним функціоналом з пошуку і замовлення екскурсійних і гарячих турів, онлайн чат для спілкування з менеджером. Також плюс в хорошій впізнаваності бренду і, відповідно, високому брендовому трафіку.
Так як користувачі вже знають назву компанії, сайт має перевагу в поведінкових факторів та інтересів CTR перед конкурентами.
Задіяні в роботі над проектом: seo-фахівець, програміст, копірайтер, крауд-маркетолог.
Що було до роботи
Після ретельного аналізу сайту турагентства сайту виявлені проблеми, які могли істотно гальмувати просування сайту:
- слабка технічна оптимізація: дублі урлов, відсутність canonical, багато 404 помилок, сміттєві сторінки в індексі;
- дубльований контент – тури, скопійовані у конкурентів;
- малоінформативні сторінки;
- велика кількість битих посилань зображень;
- неякісна внутрішня оптимізація;
- спамний контрольний профіль.
Структура сайту
- головна сторінка;
- категорія турів;
- категорія країн;
- категорії підбір онлайн турів;
- сторінки турів;
- категорія блогу;
- статті блогу;
- інші типові сторінки.
Оптимізація туристичного сайту
Робота почалася зі стандартною технічної оптимізації сайту:
- настройка 301 редиректів;
- настройка виведення тега description на сторінках;
- налаштували висновок заголовка H1 на важливих категоріях;
- настройка атрибутів canonical;
- настройка генерації сторінок з get-параметрами;
- видалення дублів url;
- робота з видалення 404 помилок;
- настройка файлу robots.txt;
- створення sitemap;
- доробка наскрізного меню.
Внутрішня оптимізація сайту
- збір семантики
- складання шаблонів для мета-описів сторінок;
- оптимізація заголовків H1;
- робота з внутрішньої перелінковкою;
- робота з малоінформативними сторінками;
- робота з неунікальним контентом;
- доробка картки туру.
Робота з малоінформативними сторінками сайту
Окремим пунктом хочемо відзначити роботу з малоінформативними сторінками сайту.
Якість сайту оцінюється пошуковими системами за кількома параметрами. Один з них – наявність контенту. Він повинен бути релевантним ключовим словом / запиту сторінки, розкривати тему, вирішувати користувальницький запит. Отже, якщо його мало – якість сторінки оцінюється Google як низьке.
Такими сторінками на сайті виявилися сторінки турів. Обсяг тексту становить від 200 символів, приклад сторінки з мінімальним контентом:
Другий параметр – трафік на сторінку. Якщо сторінка оцінюється пошуковою системою як малоінформативна, він не буде її ранжувати в пошуковій видачі. Відповідно, сторінка не буде отримувати трафік.
Висновок: якщо знайти і скласти список сторінок, які бідні на контент (текст, картинки, посилання та ін) і дати вже не актуальні (наприклад, тури за 2017 р) – ми їх можемо “почистити”. Тим самим піднімемо якість сайту в цілому.
В ході перевірки сторінок за критеріями кількість слів, трафік, візуальною оцінкою, складений список турів, які ми відключили через cms сайту. Сторінки не будуть показуватися на сайті, випадуть з індексу пошукових систем. Замість них ми можемо публікувати актуальні тури з проробленою структурою і поточними датами.
Контент для туристичного сайту
Дубльований контент
Одним з факторів, який гальмує просування сайту є неунікальний контент. З’ясували, що на сайті активно розміщувалася скопійована інформація по турам з сайтів-партнерів, а також заливалися неунікальні тексти в блог. У цьому випадку прийнято рішення:
- опрацювати статті, які вже добре ранжуються і мають трафік;
- публікувати тури з унікальним контентом.
Помічено ще одна проблема – скопійований контент з інших сайтів разом з посиланнями на джерело. Проблему також усунули.
Розміщення текстів на пріоритетних сторінках
Для збільшення видимості сайту в пошуку по релевантними запитами було прийнято рішення розмістити сео-тексти на категорії Підбір онлайн турів і Країни.
Для цього додана можливість розміщувати тексти на цих сторінках. Показуємо приклад, що вийшло в результаті після публікації релевантних seo-текстів.
Зовнішня оптимізація сайту
Аудит посилальної маси сайту показав неприродний сплеск зростання посилань, після чого був планомірний спад, через що просіла видимість сайту:
Аналіз також показав посилання з нерелевантних анкор-текстом:
Виявлення спамних посилальних донорів
Зібрані лінки, які не несуть користь сайту. Список грунтується на таких параметрах:
- високий показник спаму (більше вихідних посилань, ніж входять)
- низька якість сайту (візуальна оцінка, наявність МІ сторінок)
- спамние анкор посилань (велика к-ть посилань з комерційними і нерелевантними анкорами)
Список доменів оформлений і завантажений файлом через
інструмент “google disavow” в Search Console в перший же місяць роботи над проектом.
Також для проекту підключили додатковий інструмент крауд-маркетинг – пошук майданчиків для роботи з відгуками, коментарями, згадками, розміщення посилань на проект.
Результати пошукового просування туристичного сайту
Вся описана робота впроваджувалася протягом 4-х місяців. Після відхилення спамних посилань спостерігався закономірний спад видимості сайту і до моменту написання кейса позиції сайту почали поступово зростати.
На цей час динаміка зростання трафіку з органічного пошуку виросла у 2 рази в порівнянні з попереднім місяцем.
Робота по сайту на поточний момент
Просування сайту триває за напрямками:
- розширення кількості посадочних сторінок і збільшення видимості сайту в пошуку;
- робота над створенням якісної сторінки туру;
- регулярне сканування сторінок сайту на технічні помилки;
- регулярний моніторинг видимості сайту, зміна позицій і кількості трафіку на сайті;
- пошук сторінок сайту, які потребують поліпшення, скласти план по збільшенню їх ефективності для користувача і пошукових систем;
- робота над зростанням впізнаваності бренду і поліпшенням посилального профілю.
Comments are closed.