Instagram Stories – відмінний спосіб взаємодії з вашою аудиторією в Instagram. Насправді, в кінці 2017 року понад 300 мільйонів чоловік щодня переглядали Instagram Stories. Це майже в два рази більше, ніж Snapchat. І якщо ви хочете знати, якими будуть великі маркетингові тенденції в Instagram на 2019 рік, то ця стати для вас.
Представляємо вам 10 ефективних прийомів, які допоможуть збільшити лояльність і впізнаваність вашого бренду в соціальній мережі Instagram за допомогою Stories.
1. Не варто недооцінювати використання хештегів
Глядачі побачать щось, з чим вони можуть взаємодіяти, наприклад хештег. Хештеги є відмінним інструментом для об’єднання релевантного контенту і заохочення людей до участі в хештеговой кампанії, створеної брендами.
Завдання: створіть свій унікальний хештег для збору релевантного контенту. Ви також зможете перевірити скільки дій може виконати простий хештег.
Ще один популярний спосіб уникализировать контент – стікери і gif. Можна створити свої власні гифки в спеціальному додатку і надати в вільне користування. Так ви збільшите залученість аудиторії, продемонструєте якісний контент, на який здатний ваш бренд. Не сумнівайтеся, користувачі соц мережі це оцінять і будуть активно поширювати свій контент з вашої символікою.

2. За лаштунками: покажіть користувачам що ж там, за сценою
Глядачі хочуть бачити речі, які вони зазвичай не бачать. Це відноситься до досить відомим брендам, які прагнуть надати добре продуманий і професійний контент.
Завдання: показати як виробляється продукт, як проходять зйомки для реклами, поговоріть зі знаменитостями та ін. Історії не повинні виглядати професійно, дозвольте поспостерігати за тим, що відбувається “за кадром”.
3. Простота стилю
Ця рада випливає з попереднього. Багато брендів витрачають час на створення, полірування і вдосконалення кожної фотографії, яку вони публікують в головній стрічці Instagram. Це правильно.
Проте, «Сторіс» – це інший канал з абсолютно іншим стилем, де глядач може зблизитися з брендом набагато ефективніше.
Завдання: досвід показує, що прості і стислі фотографії з простим накладенням тексту – це те, що глядачі зазвичай “купують”. Тому відмовтеся від надмірно відполірованого контенту на користь зближення з глядачем.
4. Використовуйте контент UGC для своїх ідей
UGC – контент, створений користувачами, є відмінним інструментом для брендів по розширенню меж свого контенту. Зараз немає необхідності мати десятки співробітників в своєму штаті, коли користувачі можуть фонтанувати ідеями по створенню контенту, який ви зможете використовувати.

Завдання: Протестуйте один зі способів збору відповідей від читачів – створення стікера з питаннями. Передплатниками буде приємно дізнатися, що їхні відповіді обрані. Також це відмінний спосіб викликати лояльність до бренду клієнтів і зацікавити їх у наступних кроках бренду.
5. Створіть категоризувати “highlights”
Тепер ви можете продовжити термін Історій більш ніж на 24 години. Зробіть їх довше, додавши їх в Highlights, колекції минулих історій. Highlights – це швидкий і ефективний спосіб привернути серця нерішучих новачків на сторінку за допомогою вічних Stories. Ця функція створює чудову нагоду для нових послідовників бренду швидко переглядати різні продукти або кампанії, відгуки клієнтів або цікаві акції.
Дуже круто, коли так звані заглушки для профілю Instagram створює дизайнер і вкладає особливе значення кожної іконки. Зробити їх унікальними, привабливими з урахуванням останніх тенденцій допоможе агентство NeoAgency. Індивідуальний дизайн профілю підкреслить вигідні сторони бренду, покаже його філософію і допоможе користувачам сформувати позитивну думку як про бренд світового значення.

Завдання: Можна створити добірку історій у напрямку, дати кожній колекції назва, таким чином люди отримають доступ через сторінку вашого профілю.
6. “Cвайпай вгору!”
Ця функція відмінно підходить для створення призову до дії. Будь то пожертвування на благодійність або покупка продукту на сторонній платформі. Її можна побачити в нижній частині історії.
Але врахуйте, що ви можете використовувати цю функцію тільки в тому випадку, якщо у вас є підтверджений аккаунт або у вас є бізнес-профіль, в якому більше 10 000 передплатників.

Завдання: Постарайтеся зацікавити користувача, щоб йому захотілося виконати дію.
7. Використовуйте кілька слайдів для розповіді однієї Історії
Всі люблять хорошу історію. У період, коли домінує аудиторія з невеликим обсягом уваги, потрібні великі таланти і зусилля для створення історій, які зупиняють великий палець. А це, панове, ціле мистецтво!

Завдання: продумати та створити серію фото з підписами для розповіді вашої історії.
8. Створюйте контент, який зрозумілий без звуку
Факт: 40% історій в Instagram виглядають без звуку.
Завдання: подумайте про контент з інформацією, яка може бути надана навіть в беззвучному режимі, при цьому не ставити під загрозу візуальні елементи.
9. Віддавайте данину подяки своїм передплатникам
Ця рада випливає наступним кроком після контенту UGC.
Завдання: діліться історіями передплатників, які відзначили вас або ваш продукт в Історіях. Це відмінний спосіб подякувати їм за внесок у розвиток бренду.
10. Чи проводите акції протягом обмеженого часу
Роздача подарунків або знижок не так унікальні, коли вони проводяться цілий рік. Коли ж вони пропонуються з почуттям терміновості, вони зазвичай працюють краще, тому що споживачі тепер відчувають спокуса діяти до того, як вони зникнуть. Ось чому просування в обмежений час може привести до великої зацікавленості.

Завдання: створити промо з використанням обмеженого часу. Для цього зовсім недавно з’явився стікер “Зворотний відлік”, який являє собою циферблат електронного годинника. На ньому можна налаштувати відлік до певної дати й часу.
Розуміючи, у що вірить ваш бренд, хто є вашою аудиторією і на що, як ви думаєте, Instagram може зробити свій внесок у ваш бренд, ви можете почати мудро вибирати та впроваджувати деякі з цих стратегій, щоб ваші Історії сяяли у 2019 році.
Comments are closed.